Відповідь: Мітка "Є в наявності" означає, що товари є на одному з наших складів, але не в точці самовивезення. Тому при замовленні даного товару ми можемо якнайшвидше доставити його на точку самовивезення або відправити по Україні в найбільш короткий період. В основному це менше одного дня, але буває, що проходить і 2-3 дні, перш ніж ми доставимо потрібний товар на точку самовивезення (багато залежить від завантаженості нашого відділу доставки).
Відповідь: Так, Ви можете придбати одну шину, але іноді (коли залишається на складі рівно 4 шини даної моделі та розміру) ми не можемо продати менше 4-х штук, просимо поставитися до цього з розумінням. Також хочемо звернути увагу, що при купівлі шин менше 1-го комплекту (менше 4 шт) ціна може бути вищою за заявлену на сайті.
Відповідь: Так.
Відповідь: Так, збігається. Але останнім часом, через те, що курс долара постійно стрибає то вниз, то вгору, а наші товари імпортуються в доларах, то ціни у постачальників часто змінюються. Але ми все одно робимо все можливе, щоб ціни на сайті були актуальними протягом усього дня. Хоча маємо визнати, що до моменту поки не стабілізується курс долара, ціни на сайті можуть трохи відрізнятися від реальних, але в більшості випадків не більше 5 - 10 грн на одиниці товару як у більшу сторону так і меншу.
Відповідь: Та все правильно, оскільки практично всі шини імпортуються, то їх вартість прямо прив'язана до курсу долара.
Відповідь: Ціна, представлена на сайті формується виходячи зі складу та партії, де є повний комплект шин (4-х штук). При замовленні шини в кількості 1 штука на даному складі може не бути більше 4-х шин, відповідно ми братимемо шини з іншого складу та іншої партії, де ціна закупівлі може відрізнятися у більшу сторону.
Ответ: Ні, при самовивезенні, ціна на шини не збільшується.
Відповідь: Якщо ціна на шини в деякому магазині значно нижча ніж в іншому, то тут може бути багато різних варіантів: 1. Вам справді пощастило. 2. Шин в даному магазині немає, а низька ціна служить для того, щоб спробувати продати вам, що дорожче. 3. Шини є старими (понад 3 роки), або погано зберігалися. 4. Магазин не несе жодних гарантійних зобов'язань і у разі виявлення шлюбу після покупки у вас виникнуть проблеми.
Відповідь: Так, якщо ви купували у нас шини або диски раніше, то ви можете отримати знижку 2% на шини. Для цього Вам достатньо зателефонувати з того ж номера, за яким Ви раніше замовляли шини або пред'явити товарний чек від попередньої покупки.
Відповідь: Ми працюємо з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю. Також у період сезону купівлі шин (березень – квітень) та (жовтень – листопад) ми додатково працюємо з суботи з 10:00 до 14:00.
Відповідь: Ні, але у нас є партнерські шиномонтажі в Києві, де Ви зможете змінити шини/диски з 10% знижкою на послуги. Найближчий від нас партнерський шиномонтаж знаходиться на відстані 300 метрів.
Відповідь: Якщо Ви дзвоните в робочий час, а наші менеджери зайняті обслуговуванням клієнтів, то Вам відповість автовідповідач. Будь ласка, залиште повідомлення передзвонити Вам після звукового сигналу.
Відповідь: Так, у нас є мобільні контактні телефони: (МТС) 066-790-27-27, (КС) 067-793-27-27.
Відповідь: Ми знаходимося в Києві, на Подолі. Вул. Глибочицька, 101. Орієнтири: якщо їхати від Набережно-Хрещатицької у бік Глибочицької, Нижнім Валом, то відразу за заправкою "ОККО", справа знаходиться наша точка видачі.
Відповідь: Так, але тільки деякі шини та за умови їх замовлення до 12:00. Якщо Вам терміново потрібні шини на сьогодні, просимо зв'язатися з нами по телефону до 12:00 і пояснити ситуацію, а ми вже підкажемо, що можемо доставити на видачу до вечора, де Ви зможете забрати їх з 17:30 до 18:00.
Відповідь: У більшості випадків терміни доставки залежать тільки від перевізника, але також якщо Ви зробите замовлення після обіду або перед вихідним днем, то ми зможемо відправити Ваше замовлення не раніше наступного робочого дня. Просимо це враховувати, якщо шини Вам дуже терміново потрібні.
Відповідь: Так. Якщо Ви забиратимете шини самовивозом, то ми обов'язково запакуємо шини в пакети, щоб не забруднити Ваш автомобіль.
Відповідь: Ні. На жаль, ми перестали висилати пакети з шинами через служби доставки, оскільки вони практично завжди пропадають до моменту видачі товару.
Відповідь: З моменту приїзду шин до Вашого міста на пункт видачі у Вас є 3 робочі дні, щоб забрати шини. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Відповідь: З моменту приїзду шин до нас на точку видачі, у Вас є 2 робочі дні щоб забрати шини. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Відповідь: З моменту доставки шин на шиномонтаж, у Вас є 1 робочий день, щоб забрати шини. Сподіваємось на Ваше розуміння.
Відповідь: При отриманні замовлення обов'язково потрібно перевірити наступні параметри: для шини - типорозмір, бренд та модель шини; для дисків – бренд, модель, комплектацію (болти, гайки, кільця проставки – якщо повинні бути в комплекті).
Відповідь: Доставка замовлень транспортними компаніями здійснюється за рахунок покупців. Також хочемо уточнити, що у разі післяплати, покупець також оплачує і повернення грошей. Для економії грошей, всі наші клієнти можуть зробити передоплату заощадивши на оплаті повернення грошей від 2% до 4%.
Відповідь: Ні. У нашому інтернет-магазині або при доставці по Києву можна розрахуватися лише національною валютою: гривнями.
Відповідь: Так, Ви можете придбати шини безготівково з ПДВ, але тільки деякі позиції: приблизно близько 50% асортименту. Тому, якщо Вам потрібні шини безготівково з ПДВ, обов'язково телефонуйте нам і повідомляйте, що хочете придбати шини безготівково з ПДВ. Далі наші менеджери підберуть Вам можливі варіанти покупки за безготівковим розрахунком.
Відповідь: Ні, на жаль, кредитною карткою розрахуватися не можна. На точці самовивезення термінал не встановлено.
Відповідь: Ні, на жаль, ні наші водії, які доставляють замовлення по Києву, ні шиномонтаж не мають терміналу для оплати кредитними картками.
Відповідь: Ми продаємо тільки якісні шини та диски, тому даємо на них гарантію 2 роки від дня продажу, від будь-якого шлюбу виробника. Станом на 2014 рік за 5 років нашої роботи, ми зіткнулися тільки з двома гарантійними випадками в кожному з яких було здійснено безкоштовну заміну шини.
Відповідь: Оскільки ми даємо гарантію на шини 2 роки, то Вам не варто турбуватися про проблеми з балансуванням. Всі наші покупці, якщо шина не балансується, їдуть з проблемною шиною на наш сервісний центр (Київ, вул. Чапаєвське шосе, 26-А) де фахівці її оглядають, пробують від балансувати, якщо шина не балансується робиться висновок і Вам виробляють заміну шини, чи повернення грошей. Якщо на шині вже їздили після встановлення, то процедура повернення або обміну може бути збільшена, до моменту проведення експертизи та висновку заводу виробника або УкрСЕПРО.
Відповідь: Так, обов'язково. При покупці Ви отримуєте товарний чек та гарантійний талон. А при покупці за безготівковим розрахунком, ще й пакет документів для звіту.
Відповідь: У такому випадку, Ви можете отримати незалежне проведення експертизи в УкрСЕПРО, і у разі позитивного висновку про шлюб заводу виробника, ми зробимо заміну шини, або повернемо гроші з урахуванням зносу, а також компенсуємо витрати на пересилання та експертизу бракованої шини. Але в будь-якому випадку, спочатку Ви повинні будете надати браковану шину в наш сервісний центр.
Відповідь: Ні, підробок на ринку не існує, оскільки конструкція сучасної шини досить складна, яку в домашніх умовах зробити неможливо. Єдине, що існує, то це шини не для наших кліматичних умов.
Відповідь: У разі позитивного висновку про рекламацію, наша компанія Rezina.ua оплачує пересилання та вартість експертизи. Але обов'язково спочатку надати браковану шину в наш сервісний центр.
Відповідь: Так, Ви можете повернути шини або диски після покупки протягом 14 днів, якщо Ви не монтували шини або диски і на них немає слідів встановлення або монтажу.
Відповідь: Суть роботи всіх інтернет-магазинів і нашого зокрема, це закупівля товару у постачальника, тільки після того, як клієнт замовляє потрібний йому товар. Тому невелику частину товарів ми зберігаємо на складі, але більшу частину ми закуповуємо у постачальників безпосередньо перед доставкою до клієнта.
Відповідь: Ми виключили продаж деяких брендів шин, оскільки порівняно часто у покупців виникали претензії до якості, що спричиняло втрату часу та нервів наших покупців. Тому зараз ми продаємо лише якісні шини та диски. Як тільки якість виключених брендів підвищиться, ми одразу почнемо їх продавати.
Відповідь: Та й ні: якщо порівнювати топові моделі шин брендів першого та другого ешелону, то ні. Шини від брендів першого ешелону завжди будуть кращими. Але якщо порівнювати найпростіші моделі шин брендів першого ешелону, з топовими моделями брендів другого ешелону, то так, дуже часто шини брендів другого ешелону краще за своїми характеристиками.
Відповідь: Все вірно, для деяких шин ми вимагаємо повну передоплату. Але це пов'язано з тим, що нам можуть відвантажити дані шини зі складу за порівняно низькою ціною за умови повної передоплати від покупця і більше нічого. Якщо Ви не хочете робити передоплату, ми завжди можемо запропонувати інші варіанти шин, які можемо Вам доставити без передоплати. Щодо Ваших страхів, то хочемо повідомити, що ми працюємо з 2009 року і вже вклали багато грошей у розвиток нашого інтернет-магазину, тому взяти з Вас передоплату 1-2 тис. гривень, щоби потім пропасти це не наш випадок. Наш магазин знаходиться в центрі Києва, Ви можете самі приїхати та переконатися в цьому.
Відповідь: У більшості випадків стоїть. Не варто купувати на зиму другий комплект дисків, тільки якщо Ви збираєтеся продати свій автомобіль протягом 1-2 років. Також рекомендуємо купити комплект дисків на зиму, якщо у Вас низькопрофільна гума (50% і менше).
Відповідь: Якщо Ви прийшли на шиномонтаж, але з якихось причин передумали забирати шини або диски, прохання повідомити причину.
Відповідь: Ні, це не наш проект, і вони не мають жодного відношення до нас, так само як і ми до них.
Відповідь: Ні, ми продам тільки нові шини.
Відповідь: Для дріфту ми рекомендуємо шини Falken та деякі моделі шин Federal.