Гарантія

Лише офіційна продукція

та інші

Ми пропонуємо лише якісну продукцію. Крім цього, ми є офіційними представниками шин. GoodYear, Michelin, Nokian та Tigar.

Гарантія від заводського браку 2 роки

Ми обміняємо шину на нову або ж повернемо гроші
(у разі підтвердження заводського браку)

Ваші дії при виявленні браку

  1. Зв'язатися з нами і повідомити про випадок.
  2. Заповнити бланк про виявлення заводського браку.
  3. Надати шину на експертизу та отримати висновок про заводський брак. Це можна зробити через нашу компанію або незалежно від нас, безпосередньо в компанії сертифікації шин “УкрСепро”.
  4. Якщо Ви хочете отримати висновок через нас, то необхідно надати шину нам в офіс разом із заповненим бланком, товарним чеком та гарантійним талоном. Далі ми самі відправимо шину на експертизу і у разі підтвердження заводського браку, обміняємо на нову або повернемо гроші (тільки у разі відсутності ідентичної шини на нашому складі в Україні).
  5. Якщо ж Ви хочете отримати самі висновок про заводський брак шини, то можете самі відправити шину до будь-якого українського центру сертифікації шин та отримати офіційний висновок.
  6. Після позитивного висновку про заводський брак отримати нову шину або гроші, рівні вартості шини (тільки у разі відсутності ідентичної шини на нашому складі в Україні).

Повні умови гарантії

При отриманні товару (шин/дисків) у магазині, партнерському шиномонтажі, складі транспортної компанії, при адресній доставці кур'єром перевіряйте відповідність товару із замовленим. При отриманні шин необхідно перевірити типорозмір, бренд, модель, сезонність. При отриманні дисків необхідно перевірити: типорозмір, цілісність покриття, комплектацію (болти, гайки, ковпачки, якщо це передбачено).

У разі якщо товар не відповідає вашому замовленню, замовлення не укомплектоване (не повне замовлення), товар з видимими дефектами, не оплачуйте товар і не забирайте його у кур'єра, у магазині, на партнерському шиномонтажі, складі транспортної компанії. Якщо такий випадок стався, необхідно зв'язатися з менеджерами магазину та повідомити детальну інформацію про ситуацію.

Після купівлі товару протягом двох тижнів (14 днів) Ви можете повернути куплений у нас товар за умови, що він не був використаний і зберіг товарний вигляд. Просимо Вас по можливості попереджати про своє рішення заздалегідь. Тоді ми зможемо підготувати вам гроші або заміну, щоб ви не їздили кілька разів.

Поверненню чи обміну підлягають:

  • шини, які не встановлювалися на диски
  • диски з не пошкодженим лакофарбовим покриттям, на які не встановлювалися шини.

Куплені та встановлені на ваш автомобіль шини/диски не підлягають поверненню або обміну. Рекомендуємо перед встановленням перевіряти чи підходить шина, чи диск за типорозміром на ваш автомобіль, а також встановлювати тільки передбачені заводом-виробником розміри шин та дисків.

Гарантійний термін на шини та диски куплені в нашому магазині складає 2 роки від дня покупки. У підтвердженні наших гарантійних зобов'язань при покупці ви отримуєте гарантійний талон, в якому вказується: найменування товару, кількість, ціна, умови гарантії, дата покупки. Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений при отриманні товару, балансуванні, в процесі експлуатації протягом двох років від покупки. Якщо протягом двох років після продажу шин чи дисків виявиться дефект виробника цих товарів (підтверджений незалежною сертифікаційною службою УКРСЕПРО), ми зобов'язуємось замінити такий товар на новий або, за неможливості заміни, компенсувати його повну вартість.

Для розгляду гарантійного випадку необхідно надати до магазину rezina.ua за адресою: м. Київ, вул. Глибочицька 101:

  • Гарантійну шину/диск (на шині необхідно обов'язково відзначити проблемне місце);
  • Товарний чек/видаткову накладну;
  • Гарантійний талон.
Читати повністю Приховати

На що не поширюється гарантія

Гарантія не поширюється на шини:

  • зі зрізаними номерами DOT, DOT які неможливо прочитати;
  • шини, які піддавалися ремонту;
  • шини із глибиною протектора менше 1,6 мм. для літніх та 4 мм. для зимових;
  • шини, пошкоджені внаслідок неправильного монтажу/демонтажу;
  • перевищення допустимого навантаження на шину в процесі експлуатації;
  • перевищення допустимого швидкісного режиму;
  • експлуатація шин/дисків на несправному транспортному засобі (порушення геометрії кузова, осей, розбалансування коліс, з несправною гальмівною системою, неправильним розвалом/сходженням);
  • використання шини з неправильним внутрішнім тиском (занадто низьким або занадто високим);
  • шини/диски, розмір чи навантаження яких не передбачено до встановлення заводом-виробником автомобіля, на який вони були встановлені;
  • шини/диски пошкоджені через особливості ландшафту, деформованого дорожнього покриття, наїзду на перешкоди.