Сервісна програма від Michelin та Rezina.ua на 2024 р.

Сервісна програма від Michelin 2024 Сервісна програма від Michelin 2024

Сервісна Програма поширюється на всі шини для легкових, позашляховик і комерційних автомобілів під Товарним знаком MICHELIN, моделі яких зазначені на web-сторінці michelin.ua (далі – товар), вироблені після 01 січня 2020 року, придбані фізичними та юридичними особами.

До поняття «Серісна програма Партнерів MICHELIN 2023» входить:

  • право покупця товару на безкоштовну заміну пошкодженої шини на нову шину аналогічної моделі й типорозміру в разі неможливості її ремонту на умовах програми.
  • прокол протектора (бігової доріжки);
  • Кожна шина може бути замінена за сервісною програмою не більше, ніж один раз.
  • наскрізне пошкодження боковини в результаті удару (розрив);
  • ненаскрізне пошкодження боковини в результаті удару (здуття);
  • руйнування Товару MICHELIN (розриви боковини, осипання, оплавлення внутрішнього герметизуючого шару) в результаті їзди з тиском, зниженим порівняно з нормою, в результаті вищевказаних експлуатаційних пошкоджень.

Термін дії «Сервісної програми Партнерів MICHELIN» – один рік із дня придбання Товару (за умови, що Товар було придбано з 01.01.2024 до 31.12.2024 включно).


Умови «Сервісна програма Партнерів MICHELIN» не поширюються на наступні випадки:

  1. Пошкодження, що становлять в діаметрі не більше 6 мм та що можливо відремонтувати відповідно до технічних можливостей виробників ремонтних матер;
  2. Навмисні пошкодження Товару (акти вандалізму з боку покупця та/або третіх осіб);
  3. Пошкодження, викликані неправильним зберіганням Товару особою, яка придбала Товар у Шинному центрі;
  4. Пошкодження Товару, отримані в результаті впливу паливно-мастильних матеріалів, хімікатів, вогню; в результаті стихійного лиха (повені, землетрусу, урагану); пошкодження від наслідків бойових дій
  5. Скарги, пов’язані з рівнем шуму Товару;
  6. Осьове чи радіальне биття та/або дисбаланс Товару;
  7. Пошкодження Товару, отримані в результаті монтажу/демонтажу;
  8. Пошкодження Товару, викликані застосуванням диска невідповідного розміру або пошкодженого диска;
  9. Пошкодження Товару, отримані в результаті дорожньо-транспортної пригоди, та пошкодження Товару, завдані елементами кузова або підвіски автомобіля;
  10. Пошкодження Товару, пов’язані з особливостями експлуатації та які не порушують його герметичності. Серед таких пошкоджень: нерівномірне зношування Товару при екстреному гальмуванні з блокуванням колеса; нерівномірне зношування при несправності вузлів підвіски автомобіля; нерівномірне зношування через неправильне регулювання кутів установки коліс; нерівномірне зношування при експлуатації з невідповідним тиском; зношування, обумовлене манерою водіння; зношування, обумовлене специфікою дорожнього полотна (пісок, гравій тощо); поверхневі пошкодження, які не ведуть до втрати експлуатаційних властивостей;
  11. Пошкодження Товару, пов’язані з недотриманням правил експлуатації Товару: використання Товару невідповідно до сезону (відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів» №550 від 26.07.2013), недотримання типорозміру, індексу навантаження та індексу швидкості, внутрішнього тиску в Товарі, зазначених у керівництві з експлуатації автомобіля;
  12. Випадання та/або пошкодження шипів у Товарів MICHELIN;
  13. Пошкодження Товарів, залишкова мінімальна глибина протектора яких становить менше 4 мм на момент звернення;
  14. Пошкодження Товарів які сталися в наслідок здійснення неякісного ремонту;
  15. Пошкодження Товарів, отримані в результаті використання в екстремальних умовах (участь у змаганнях, гонках, дрифтинг тощо);
  16. Пошкодження Товарів, отримані в результаті дій представників правоохоронних органів або інших осіб, спрямованих на примусову зупинку транспортного засобу.


Деталі програми на сайті Michelin: Сервісна програма партнерів Michelin